Anunțuri

ANUNȚ IMPORTANT privind elemente de comunicare electronică cu solicitanţii de servicii în materie de cetăţenie

Actualul context socio-profesional grevat de condiţiile impuse de răspândirea noului tip de coronavirus, precum şi specificul activităţii curente al A.N.C. legat de relaţionarea cu petenţii, impun identificarea de noi soluţii pentru digitalizare a cât mai multor segmente de comunicare cu persoanele care fac apel la serviciile instituţiei noastre.

Pe acest fond, în perspectiva implementării unor noi platforme electronice de gestionare a solicitărilor în materie de cetăţenie, începând cu data de 23.11.2020, la nivelul structurilor A.N.C. și 30.11.2020 la nivelul MD/OC ale MAE, la depunerea dosarelor de acordare/redobândire a cetăţeniei române, toţi solicitanţii vor indica în mod obligatoriu, o adresă de poştă electronică, pe care şi-o vor asuma pe bază de semnătură, în vederea unor comunicări ulterioare pe marginea soluţionării dosarelor.

Informatii suplimentare

Anunț important înregistrare cereri privind cetățenia română

Admin

Anunț privind completare formulare pentru eficientizarea timpului de lucru

Admin

Anunț 29 iunie 2023 – programări online depunere dosar cetățenie

ANC
Sari la conținut